Jak zpevnit břico do kalhot

17. června 2006 v 16:21 |  °°Beauty°°
Jak zpevnit břicho do kalhot?
Pevné nohy i zadek, ale co to bříško? I když je malý pupík vcelku sexy záležitost, sexy bříško ještě neznamená mít tam vytahanou pneumatiku. Nezoufejte, máme pár posilovacích triků, které vám vymodelují to, po čem toužíte. 3, 2, 1 START - začínáme s tréninkem!

Svalový zátah Postavte se do stoje mírně rozkročného a zaklesněte ruce v bok. Zhluboka se nadechněte a zároveň co nejvíc zatáhněte břicho tím, že zatnete všechny břišní a hýžďové svaly. Se zadrženým dechem vydržte pět vteřin. Potom pomalu vydechujte na deset dob a postupně uvolňujte napětí. Zatahováním stimulujete svaly k tomu, aby se zkracovaly, a tudíž vytvořily ploché břicho. Cvičte dvakrát po šesti opakováních. Výkopem vpřed Sedněte si na zem. Dlaněmi se zapřete za tělem tak, aby prsty směřovaly dopředu. Paže pokrčte v loktech a pokrčené nohy přitáhněte co nejblíže k hrudi. S výdechem se mírně zakloňte a zároveň pomalu natahujte nohy vpřed a držte zhruba dvacet centimetrů nad zemí. V této pozici vydržte pár vteřin a s nádechem se pomalu vracejte do výchozí pozice. Opakujte desetkrát. Otočky pro kočky Postavte se do stoje rozkročného s trochu širším rozpětím, než je šířka vašich ramen. Prsty u nohou směřujte dopředu a kolena nechte lehce pokrčená. Do rukou si vezměte jakoukoliv tyč (postačí vám i obyčejné koště na podlahu) a zapřete si ji o šíji. Zatněte břišní svaly a s výdechem pomalu otáčejte trupem střídavě doprava a doleva. Boky se snažte držet nehybné. Cvičte desetkrát a potom ještě celé dvakrát zopakujte. Zpomalte pohyby Každý posilovací pohyb maximálně zpomalte. Počítejte do čtyř pokaždé, když zvedáte nebo vracíte závaží nebo když přibližujete kolena k tělu a zase je vracíte. Účinek bude stejný, jako byste daný cvik místo jednou provedla hned několikrát. Před posilováním dýchejte Než se vrhnete na posilování, přibližně minutu zhluboka dýchejte do břicha. Zvýšený příjem kyslíku prokrví i tkáně, které by jinak zůstaly zapomenuté, a posilování bude mnohem efektivnější. Jezte béčko Zvyšte příjem vitaminu B, který desetinásobně zvyšuje pružnost a sílu svalů. Nejenže vás po posilování nebudou tolik bolet, ale navíc zabráníte jejich natržení. Věřte své kondici Z psychologických výzkumů nedávno vyplynulo, že o vaší postavě i fyzické kondici rozhoduje nejen váš jídelníček a počet hodin, které strávíte v posilovně, ale velkou měrou i váš přístup. Pokud se už předem považujete za energickou a sexy, stanete se jí mnohem rychleji, než když budete zvedat činky s odporem. Už jen pouhá představa, že máte lepší kondici, vám ji může skutečně zlepšit o 15 až 30 procent!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama