Paže

17. června 2006 v 16:16 |  °°Beauty°°
Paže jako atletka:-D
Paže jako atletka? Hurá do toho!
Když se rozhodneme sportovat, je to hlavně proto, že chceme mít pevný zadek, nohy a břicho. Ale co ruce? Ani ty bychom neměly zanedbávat. Jak mít místo kyšky ruce pevné jako skála?

Stačí, když své tricepsy na měsíc podrobíte drezúře. Trojhlavý sval na vnější straně předloktí se totiž zásadně podílí na ladném vzhledu paží. Našli jsme sadu pár cviků. Odpalte je třikrát týdně patnáctkrát ve třech kolech a uvidíte ty výsledky. Pro začátek vám budou stačit činky těžké kilo a půl. Postupně miřte na tříkilová železa. Jak trénink probíhá? 1.Ležící sfinga Lehněte si na záda na kraj postele a nohy zapřete o zem. Uchopte činky a držte je nad čelem tak, aby lokty mířily ke stropu a byly přitom od sebe vzdálené na šířku ramen. S výdechem pomalu zvedněte závaží a dávejte pozor, abyste nepropínala paže. S nádechem se pomalu vracejte do počáteční pozice. Po kratší zádrži proveďte ještě čtrnáctkrát. 2.Námořnický zvedák Levou ruku si zapřete v bok a pravou popadněte činku a zapažte s ní za hlavu. Činku držte v podélném prodloužení páteře. S výdechem závaží pomalu zvedejte. Využívejte přitom pouze svalů předloktí a dávejte pozor, aby činka zůstala v jedné přímce s páteří. V krajní pozici chvíli vydržte a pak se s nádechem vraťte do původní polohy. Ruce prostřídejte po patnácti opakováních. 3.Smyslný předklon Postavte se do stoje mírně rozkročného a do každé ruky uchopte činku. Lehce pokrčte kolena a s rovnými zády se předklánějte, dokud trup nebude s nohama svírat pravý úhel. Nakonec pokrčte ruce v lokti a předloktí přitiskněte k trupu. S výdechem pomalu propínejte paže. V krajní pozici se zastavte a pár vteřin otáčejte zápěstími do stran. S výdechem se vraťte do výchozí polohy v předklonu. Tak krásným a pevným pažím zdar!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama