Půlhodinové cvičení

17. června 2006 v 16:20 |  °°Beauty°°
Fígl na půlhodinové cvičení
Nevymlouvejte se, že nemáte čas cvičit. Půlhodina denně vás tolik stát nebude. Třicet minut každý den vám pomůže udržet vaše tělo stále ve skvělé formě a vaše váha nebude kolísat. Poradíme vám pár tipů...

Řád je řád Nejdříve si stanovte, kdy budete cvičit. Dejte si pevnou dobu, kterou budete dodržovat, proto si projeďte denní program. Ideální by bylo, kdybyste cvičení zařadila na počátek dne, tedy na ráno. Tím se nejen skvěle vzpružíte, ale vaše tělo pak lépe spaluje po celý den. Začněte protažením V první řadě si protáhněte všechny části těla. Postavte se a mírně se rozkročte. Přitáhněte horní část těla k jedné noze a vydržte alespoň půl minuty. Ten samý postup zopakujte i u druhé nohy. Ruce si protáhnete tak, že vzpažíte nad hlavu a jednou horní končetinou uchopíte tu druhou za zápěstí. Uchopenou ruku se snažte co nejvíce vytáhnout za paží, která ji drží. Můžete se u toho i naklánět na stranu. Záda si protáhnete tak, že dáte nohy k sobě. Vzpažte ruce a podívejte se na ně. Pomalu se začněte ohýbat směrem dozadu. Provádějte tak daleko jak jen můžete. Pokud dokážete ze stoje udělat most, je to perfektní, ale nepřemáhejte se zbytečně. Trochu posilujte Na břicho platí sedy-lehy. Lehněte si na podložku, pokrčte nohy, rukama si podepřete hlavu a padesátkrát zvedejte horní část trupu. Můžete udělat i více sérií, pokud nedáte padesátku najednou. Na ruce i prsní svaly jsou nejlepší kliky. Můžete dělat tzv. ženské i mužské. Proveďte deset kliků a odpočiňte si. Ten samý postup opakujte ještě dvakrát, celkem byste za sebou měla mít třicet kliků. Nohy si zpevníte následujícím cvikem. Lehněte si na bok, hlavu si podepřete rukou. Nohu, která je vně (nahoře) zvedejte padesátkrát. Opět si můžete udělat více sérií, tak abyste padesátku naplnila. Postup opakujte i u druhé nohy. Nezapomínejte na zadeček. Lehněte si na záda, pokrčte nohy a v této pozici zvedněte dolní část těla od podlahy. Na zemi by měla zůstat hlava, oblast mezi lopatkami a chodila. Nohy dejte více od sebe a začněte vzájemně přitahovat kolena tak, aby se sebe vždy dotkla. Tento cvik proveďte stokrát. Hurá, relax Na závěr si dopřejte opět strečink. Můžete zopakovat protažení, které jste provedla na začátku nebo se sama uvolněte dle potřeby. Nezapomínejte, že závěrečný relax je velmi důležitý, tak ho nezanedbejte.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 anaa anaa | Web | 2. listopadu 2009 v 18:50 | Reagovat

zacvicim si ze

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama